UNUTMA BENİ DİZİSİ FOX TV EKRANINDA BAŞLIYOR

Unutma Beni Eylül 2015 yeni sezonda da ekrana gelecek..İşte yayın tarihi
FOX ekranlarında yayınlanan başrollerini Didem Özkavukçu, Osman Karakoç, Berivan Düzgün ve Olcay Kavuzlu’nun paylaştığı 7 sezondur ekrana gelen sevilen ve ekranların en uzun süreli dizilerinden olan Unutma Beni final yapıyor. Bugüne kadar 1450 bölümden fazla yayınlanan ve ekranlardaki 7. sezonunu yaşayan dizi Haziran ayında final yaparak ekrana veda edecek.Unutma Beni tahminen 1500 küsür bölümlerde Haziran ayında final yaparak ekranlara veda edecek. Final sebebi ise senaryonun artık tükenmiş olması gösterildi.
Fox TV’nin günlük dizisi Unutma Beni dizisi 8. sezonuyla ekranda olacak. Unutma Beni’nin yeni sezon yayın tarihi de belli oldu. Yapımcılığını Nilgün Sağyaşar’ın üstlendiği ve başrollerinde Didem Özkavukçu, Osman Karakoç, Berivan Edebali, Olcay Kavuzlu, Elif Şanlı, Füsun Günuğur ve Kurtuluş Şakirağaoğlu’nun rol aldığı Unutma Beni dizisi 8. sezonuyla yayınlanacak. Ekranlarda 1450 bölümden fazla yayınlanan Unutma Beni dizisi yeni sezonda rekora gidecek! Unutma Beni yeni sezonun ilk bölümüyle 31 Ağustos Pazartesi günü FOX’ta! 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski