Melek hanım babasının onayını almasına rağmen Cantürk'e hayır dedi.


Melek hanım konuşmasının başında "Cantürk bana evim var dedi ama evi babasının üzerineymiş, kendi üstüne değil." dedi. Melek ben birşeyler söylemek istiyorum diyerek devam etti. "Geçen hafta Ahmet beye olumsuz karar vermiştim. Özür diliyorum ondan eğer kabul ederse bir ömür boyu onunla birlikte yaşamak istiyorum" dedi.

BABASI İSTEMİYOR

Meleğin babası Erol bey kızımla Ahmet'in evlenmesine razı değilim. Bunu istemiyorum, ailemde istemiyor. Erol bey kesin ve net olarak Ahmet'i istemiyorum dedi. 

Melek: "Ailem benim mutluluğu neden istemiyor, beni neden mutsuzluğa itiyorlar. Ben Ahmet ile mutluyum. Neden beni anlamıyorlar ? " diye açıklama yaptı.

AHMET'IN BAŞINA TALIH KUŞU

Yusuf Bey telefon ile canlı yayına katılarak "Ahmet beye ev vermek istiyorum." dedi ayrıca Erol Bey'e  "Ahmet, Istanbul'da annesine tek başına bakımını yapabiliyorsa kadınını sahiplenir." diyerek çok güzel bir açıklama yaptı.

BABASI ONAY VERDİ !!!

Erol Bey'e sonunda ikna oldu ve kızını kırmayarak Ahmet beyle evlenmesine müsade edip izin verdi. Melek ve Ahmet babalarının elini öptü.




Post a Comment

Daha yeni Daha eski