12 Kasım 2014 Çarşamba Bu Tarz Benim İzle, 12 Kasım 2014 Çarşamba Tarihli Bu Tarz Benim'in son bölümüne bu yazımızdan ulaşabilirsiniz.
 12.11.2014 tarihinde yayınlanan ekranların moda ve tarz programı " Bu Tarz Benim " in tekrarını aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz.
12 Kasım 2014 Çarşamba 'de yayınlanan " Bu Tarz Benim " de neler oldu. Hangi yarışmacılar kavga etti, hangi yarışmacılar şarkı söyledi. hangi juri üyesi sinirlerine hakim olamadı. Bu Tarz Benim 13 Haftalık yarışmasına,13 yarışmacı ile başlarken bakalım 120 Bin Liralık büyük ödülün sahibi Roza Sake Hovhaninisyan mı, Meltem Keklik mi, Tuğçe Ergişi mi, Sara Ayşem Koçoğlu mu, Özlem Özden mi, Nur Bozar mı, Melek Balkan mı, Gizem Kayaalp mi, Gizem Güler mi, Ezgi Baylar mi, Esra Özüver mi, Buse Doğanay mı, Ayşenur Balcı mı, Ayşegül Melisa Doğan mı, Aycan Nurcan Şencan kardeşler mi ? olacak.
Bu Tarz Benim Show TV ekranlarında sizlerle olmaya devam edecek


Daha yeni Daha eski