06 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan " Bu Tarz Benim " videosu yine dizigundemi sayfalarında sizlerle olacak. Tarz olmak adına değil de 100 bin lirayı kapmak adına tek ayakları üzerinde 50 takla açan sevgili " Bu Tarz Benim " yarışmacıları, özellikle Özlem Özden'in gıcıklıklarıyla 06.11.2014 tarihinde yayınlanan bölümü ile sizlerle olacak. Yarışma saçma olmasa da yarışmacılar gerçekten çok saçma olmuş, 05 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan bu tarz benim'in bir önceki bölümünde gündem Özlem Özden'in uzun ayak parmaklarıydı. Nur Yerlitaş bile duruma isyan etti. Vallaha bizde saçımızı başımızı yoluyoruz bu tarz saçmalıklar karşısında ama yinede kendimizi ekran karşısından alamıyoruz.
Sizlerinde  06 Kasım 2014 tarihinden yayınlanan bu tarz benim ile ilgli yorumlarınızı bekliyoruz.


*** 06 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan " Bu tarz benim videosu programın bitiminden hemen sonra burada yayınlanacaktır
.06 Kasım 2014 " Tarihinde yayınlanacak olan " Bu Tarz Benim " 'in 46. bölümüne yine dizigundemi adresinden ulaşabileceksiniz. 100 bin lira uğruna Özlem Özden'in daha neler yapabileceğine gözlerimizi açarak izleyeceğimiz " Bu Tarz Benim " in 06.11.2014 tarihinde yayınlanacak olan videosunu hep beraber izleyeceğiz.

**Video Yayınlanır yayınlanmaz eklenecektir. Aşağıdaki video 05 Kasım 2014 Bu Tarz Benim Videosudur.

Bu Tarz Benim ile ilgili yorumlarınızı yazmaktan çekinmeyin.


Daha yeni Daha eski