03 Kasım Bu Tarz Benim izle, 3.11.2014 Bu Tarz Benim 
3 Kasım 2014 Tarihinde yayınlanan " Bu Tarz Benim " in yeni bölümü yine amansız bir tarz çekişmesine dönüştü. 13 tarz olduğunu düşünen yarışmacı, 13 hafta boyunca
tarz olmanın kitabını yazmış juri üyesi eşliğinde birbirleriyle kıyasıya bir mücadeleye tutuşuyor. Yarışmayı kazanan yarışmacı ise 13 hafta sonunda 100 bin TL büyük ödülün sahibi olacak.
Bu  Tarz Benim 8. Haftaya girerken, yarışma gerçekten çekişmeli bir hal aldı.  Özellikle Melisa Doğan ve Özlem Özden arasındaki kavga büyüdükçe büyüyor.

03 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan Bu Tarz Benim 'in gündeme damga vuran olayı , Özlem Özden'in canlı yayına arkek arkadaşını çağırarak kendisini juri üyesi olan Nur Yerlitaş'tan istetmesi oldu.Oldukça yakışıklı olan Özlem Özden'in sözde erkek arkadaşı Özlem Özden'i istedi. Özlem 'in 100 bin lira yı almak için atttığı taklalardan biri olduğunu tahmin ediyoruz.
Bu Tarz Yarışmalarda anlamadığımız bir şekilde en gıcık ve sevilmeyen yarışmacı birinci olarak ödülü kapıyor. Örnek: TURABİ bknz.


Özlem Özden Canlı Yayında Nişanlandı.


7. hafta finalinde elenen Roza Sake inanılmaz iddalarla elenmesine rağmen ortalığı karıştırdı.

03 Kasım Tarihinde Bu Tarz Benim 'de geçen diyalog:
Ayşegül : Roza giderken bunu yapan Özlem değildi Nur’du dedi.
Özlem : Ayşegül geldi yanıma dediki, eğer Nur’u söylemezsen dedi sen gidersin dedi. Açık açık tehdit etti beni o gün.
Roza:Nur yanıma geldi ve biz Özlem’le Ayşegül’ün ismini vereceğiz sen kimin ismini vereceksin o zaman bende Ayşegül’ün ismini veririm dedim..

03 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan Bu Tarz Benim Videosu'nu Bu Tarz Benim bittikten hemen sonra www.dizigundemi.blogspot.com 'da bulabilirsiniz.

İşte 3 Kasım 2014 tarihinde yayınlanan Bu Tarz Benim'in tek parça full  Videosu eklendi

3 Kasım 2014  Bu Tarz Benim 1. Bölüm izle

3 Kasım 2014  Bu Tarz Benim 2. Bölüm izle

3 Kasım 2014  Bu Tarz Benim 3. Bölüm izle
Daha yeni Daha eski