31 Ekim 2014 Tarihinde yayınlanan " Bu Tarz Benim " in  31.10.2014 cuma tarihli son bölümüne aşağıdaki videomuz dan ulaşarak izleyebilirsiniz. Show TV Ekranlarının tarz moda programı yine yarışmacıların kendilerine ait kombinlerini sergilediği kıyasıya bir mücadeleye sahne olacak.
Bu Tarz Benim 'in kadrosu çok iddialı. Programın sunucusu güzel sunucu Öykü Serter. Juri üyleleri ise Nur yerlitaş, Ivana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez. Bu Tarz Benim ekibi 13 tane yarışmacı seçerek 13 hafta boyunca yarışmacıların kendi kombinleri ile juriyi etkileyerek, tarz olduklarını ispatlama üzerine kurulu.

13 Hafta boyunca jürinin gözüne giren ve kendini tarz olduğu konusunda ispatlayan bir yarışmacı büyük ödülün sahibi olacak. Bu Tarz Benim 'in büyük ödülü ise tam 100 Bin TL. Bu Tarz benim 'in 31 Ekim 2014  tarihinde yayınlanan son bölümünü aşağıdaki videomuzdan izleyebilirsiniz.
**Aşağıdaki video 30 Ekim 2014 Tarihli bu tarz benim videosudur. 31 Ekim 2014 Tarihli bu tarz benim videosu programın bitiminden hemen sonra eklenecektir.

Bölüm ile ilgili yorumlarınızı yapmaktan çekinmeyin lütfen.

Post a Comment

Daha yeni Daha eski