Bugün Yıldız Benim 2 Nisan 2015 izle 9.Bölüm Showtv konuk sanatçı ümit besen olacak ve bu şarkıyı nasıl yazdığını diye bir soru yöneltilecek tabiki yaşamasan böyle birşey yazamadım zaten yan masada yazdım ikimiz bir yerde oturup ümit abi soru sonra okumak mı kolay piyano başında mı satın almak daha kolay acaba daha iyi silahsız kovboy müzikleri bir şekilde de yorumlar geldi playback yapmak discovery en güzeli canlı söylemekte hep böyle güzel birşeylere karşımıza çıkacak bugün yıldız ben de canlı yayında konuk oyuncular ve 

Bugün Yıldız Benim 2 Nisan 2015 izle ürünlerde kesinlikle şarkılarıyla bu kadar güçlü bir büyü nasıl etkileyecek telefon almak zor gerçekten çok zor olacak sesi en güzel acaba kim kimler jokey olacak yada yoluna devam edecek kimler elenecek hep beraber göreceğiz başından beri devam ettiğimiz ve gün boyunca bizimle olacak en güzel şarkıları bizimle dinlemeye hatırlat 

aramıyorum yapacaksınız yarışmacılarımıza hem şanslı hem de çok büyük bir yer olacak o zaman hemen ilk yarışmacı gülşan'ın acaba nasıl bir seslendirme yapacak bir şey yapacak bundan sonra biraz tiz sesi geliyormuş gibi yani şöyle söyleyebilirim aslında herkes okuyabilir mi hareket edemedim kesinlikle bunu söylemeye çalışıyorum aslında biraz daha kimi 

düşünürse o daha iyi olacak ve hiçbiriyle alakası yok diyecek olan songül karlı seninle alakası sevdiğimi ama iyi geceler ekliyorsun böyle olacak mısın arkadaşlar için öyle bir şey yok zorlu sevdam seslendirici çok hareketler o zaman da sürekli dizi müziği ne bir şarkı da kaç paradan 

alıyor de tanımıyorum ama nefesle ilgili sıkıntılar yaşadım ben bulanıyordu yani sende biraz daha az hareket etmen lazım dengeleme lazım bence gayet temizdir başarılı oldu hayatta yaptığı hareket küfür ediyorum allahım yıldız'ın bugün sen misin bugün de sonuçta bazı şeyler konuşuyoruz yurdanur hanım performansını eleştiriler ve güzelliğine bak gayet iyi ve kıskanç da 

olabilirsin ben onu seviyorum hiçbir şey diyemiyorum o yüzden canım benim ilk geldiğim günden beri bakmaya doyamıyorum gerçekten de sana sonuçta ama dışarıdan detaya girmeden bakıyorum çok güzel bir yüzün var otursaydın kim sence ne kadar şeyi sanki model 

Bugün Yıldız Benim 9 Bölüm izle olabilirsin geçtiğinde de ne kadar mutlu olabileceğini söyledi hem senle ilgili şöyle birşey var uzun boylu bir kadın olmadığın için seninle da hep kum saati düşün ve basen ve o kadının hakları karınlarını ortaya çıkardı habire elbiseli gelseydin sana daha çok iyi bir şey söyle birileri bence zorundasın ki 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski