27 YILLIK BÜYÜK HASRET SONA ERDİ!

27 yıllık büyük buluşma gerçekleşti. Fatih bey 27 yıl boyunca görmediği annesi ve kardeşiyle buluştu.  Kardeşi Sultan bu buluşmadan sonra çok gözyaşı döktü. Sultan konuşmalarında “Ben artık umudu kesmiştim dedi.”Milyonları gözyaşına boğan fatih’in öz annesi ve öz kardeşiyle ilk buluşması ve ilk akşam yemeği görüntülendi. Video'yu aşağıdan izleyebilirsiniz.



Dürdane & Hüseyin – Hüseyin bey Dürdane hanıma talip oldu.
Dürdane hanıma talip olan 30 yaşındaki Hüseyin Bey daha stüdyoya gelmeden, seyircilerin Dürdane hanıma tepkisi büyük oldu. Dürdane hanım “Ben 46 yaşındayım. Bana 30 yaşında bir talip geliyorsa kendimle gurur duyuyorum.” dedi. Başka bir deyişle “Gönül benim size ne” demek istedi. Dürdane hanım gerçekten yaşını göstermeyen bir kadın. Ayrıca Hüseyin beye “Siz gerçekten yakışlı birisiniz” dedi. Esra Erol Dürdane hanıma “Tanımak istiyor musun ?” diyince Dürdane hanım “Tabiki.” Cevabını verdi.


Daha yeni Daha eski