Büyük tartışmaların ardından Bu Tarz Benim yeni bölümleri ile 19 Ocak 2015 'te Show TV ekranlarından bizlere merhaba diyecek.
Eski Bu Tarz Benim ekibi kanaldan ayrılmak istemişti hatta TV8 ile anlaşma yapıldığına dair dedikodular ortaya çıkmıştı. Ancak show tv kendisine çok iyi reyting getiren Bu Tarz Benim'in peşini bırakmaya niyetli görünmüyordu, sonuçta öylede oldu. Bu Tarz Benim ismi Show TV 'de kaldı. Ancak juri üyeleri ve sunucu yenis sezon bu tarz benim 'de tamamen değişiyor.

Peki Yeni Sezon 'da Bu Tarz Benim 'in sunucusu kim olacak ?

Öykü Sert'er bilindiği gibi Bu Tarz Benim 2in ilk sezon sunucusu olmuştur. Bu tarz benim'in 2.sezonunda Show TV'de yayınlanacak olan bölümlerin sunucusu Ebru Akel olacak. Ebru Akel'in Öykü Serter 'e göre bu işi daha başarıyla yapacağını düşünüyorum 

Bu Tarz Benim 'in Yeni Sezonunda yeni Juri Üyeleri Kimler Olacak ?

Bu Tarz Benim'in yeni bölümlerinde juri üyeleride değişiyor. Ünlü modacı Cemil ipekçi, manken Umut Eker ile stil danışmanı Sibel Arna oturacak.


Post a Comment

Daha yeni Daha eski